facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

300 Spartalı

Açıklama

: milattan önce 480li yılların romanından düzenlenen 300 sparta askeri ülkesini korumak adına Pers ordusuna karşı çıkacaklarıdır. üzerlerine gelen pers ordusu oklarını attığında güneşi kapatır yolda yürürken dagları titretmektedir. Fakat 300 sparta askeri dar geçitte onları bekler sayıları ne kadar çok olsada avantaj sparta ordusundadır çünkü karşılarındaki köle ordusu onlarsa cesur birer savaşçılardır. inanılmaz zaferler kazanan ordu bir kamburun ihanetine uğrayarak tuzağa düşerler. Fakat büyük zafer onlarındır.

İzleme
: 273.343
Tarih
: 24 Mart 2013
Ekleyen
: admin
Kategori
: Aksiyon Filmleri, Fantastik Filmler, İzlenmesi Gereken Filmler
Etiketler
:

"300 Spartalı" için 33 yorum yapılmış (Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. sercan sercan Mart 30th, 2013 at 14:33

    helal olsun süper film çok iyi tebrik ediyorum. İzlemenizi tavsiye ederim müthiş

  2. sercan sercan Mart 31st, 2013 at 13:16

    fena

  3. davut davut Mayıs 27th, 2013 at 00:04

    çok güzel bir film hem ses hemde görüntü süper paylaşima teşekkür

  4. [ALİ) [ALİ) Mayıs 31st, 2013 at 15:57

    gerçekten çok güzel bir filim yunan mitlojisi gerçekten yaşanmıştır herhalde

  5. king king Haziran 11th, 2013 at 23:27

    süper bir film 10 üzerinden 10 izleyin

  6. moruk olana kadar filim moruk olana kadar filim Haziran 13th, 2013 at 23:13

    ben böyle film görmedim baya güzel film ama biraz abartılı yani 300 kişiyle bi orduyu yenmesini ne kadar abartılı ve saçma olsa da gine izliyorum mütüş

  7. Gökmen DURMAZ Gökmen DURMAZ Haziran 27th, 2013 at 20:25

    Onurun ve saygının müthiş bir örneği önemli olan liderlik değil,lideri lider yapanlardır.

  8. LeONiDaSs LeONiDaSs Haziran 28th, 2013 at 18:07

    çok güzel ya inş 2 gelir sabırsızlıkla bekliyorum puanlama olsa her bilgisayardan girer 5 yıldız verirdim……..

  9. utku utku Temmuz 12th, 2013 at 17:50

    Hayatında izlediğim en güzel film diyebilirim.

  10. Yusuf Yusuf Temmuz 13th, 2013 at 15:26

    harika bir film böyle bir film izlemedim 2014ün 7.ayında 2cisi çıkıyor

  11. orxan orxan Temmuz 14th, 2013 at 09:38

    cok iyi bir film mukemmel tavsiye ederim

  12. Ali Ali Temmuz 14th, 2013 at 15:45

    manyak bır fılm gercekten harika bir film herekese tavsıye edıyorum

  13. Ali Ali Temmuz 15th, 2013 at 17:10

    Kimse Bu Filme Abartılı Demesin Film Muhteşem , Bir Sürü Güzel Film İzledim Ama Bu Film Bir Başka (:

  14. taner taner Temmuz 17th, 2013 at 13:10

    çok güzel bir film defalarca izliyorum ve hiç bıkmadım

  15. Bato Bato Temmuz 19th, 2013 at 19:19

    Bizi hatirlayin tek istekleri buymus sadece hatirlanmak istemisler! :( Bu film bir harika ama Spartalilarin sonu boyle olmamalidi! :( Filmi defalarca izledim ve izlicem mutlaka.

  16. ege ege Temmuz 20th, 2013 at 11:22

    tek istekleri hatırlanmakmıdı işte istedikler oldu bütün dünya onları izliyor

  17. 9muhammed7 9muhammed7 Temmuz 23rd, 2013 at 19:18

    film güzel ama çok fazla açık sahne var .ama savaşalr falan güzel

  18. Cebrail Cem Cebrail Cem Temmuz 24th, 2013 at 20:01

    Hariıka Bir Film Ben Böle Tarih Filmlerine Bayılıyorum Oyunlarım Bile Tarih Üzerine Kurulu Bu Film De Beni Etkisi Altına Aldı Herkeze Tavsiye Ederim Ve Bu Siteye de Teşekkürlerimi Sunarım…:)))

  19. Furkan Karakurt Furkan Karakurt Ağustos 2nd, 2013 at 10:10

    2.si 2014 gibi çıkıyo intikamını alıcak perslerden leonidasın karısı

  20. onur onur Ağustos 16th, 2013 at 20:00

    fena bir filim en güzel savaş filmi

  21. Ali Ali Ağustos 24th, 2013 at 19:19

    Cok guzel.Spartalilar Harika.Las Ves Spartaaaaaa

  22. sinem sinem Eylül 5th, 2013 at 12:10

    bu filmi çok seviyorum ama titanic başta gelir

  23. Turk01 Turk01 Eylül 11th, 2013 at 19:54

    film guzel olmus geçek te yapamadiklarini film yapmislar ezqmeler

  24. MAHIR MAHIR Kasım 2nd, 2013 at 04:18

    BIRAZ ABARTILMIS OLSADA BU BIR GERCEK TARIH

  25. ismail ismail Kasım 5th, 2013 at 21:14

    dünyadaki en güzel film bence

  26. Özgür Özgür Kasım 6th, 2013 at 08:01

    Bu güzel filmi izlemesini öneririm.
    Bu izleyisimle beraber 3 oluyor .
    Muhtesem ve cok güzel bir filimdi .
    Admin paylasim ve emeginize saglik varol.
    Saygilar

  27. murat murat Kasım 6th, 2013 at 11:27

    cok guzel super herkese izlemeyi tavsiye goruyorum

  28. ramazan ramazan Kasım 15th, 2013 at 21:08

    bu kadar sacma film görmemiştim :)

  29. ramazan ramazan Kasım 15th, 2013 at 21:10

    fille dinozorla krallarla şavaş hayatta hiç olmadı ama hiç ,
    ve böyle bi savaş

  30. Can Kys Can Kys Mart 22nd, 2014 at 20:35

    5 Kere Izledm Sımdı Yıne Izledm Sımdı bır daha Izlerm asla Skılmam 300 sıpartalı 10 bnlerce orduyu 300 ksyle yendler sımdı karsılarnda 10000 bın spartalı war amk gelıolar tanrı denn ıpnenn ewladınn.

  31. Kenan Kenan Nisan 18th, 2014 at 22:57

    En fazla Steliusun olumu beni uzdu.

  32. ahmet ahmet Nisan 19th, 2014 at 17:52

    Bu filim düyanın en iyi filimi olmalıdır be böle bise görmedim 22 yıldır bu kadar iyisini görmedim her site her öneri hepsini izledim bundan güzel yok be admin sen ne iyi düsün müsün ama ben bunun 1000 katını yaparım yani ama mütid bir film yani 22 yaıldır bu kadar detaylı özenli gercekci bi film göremedim en az 1523 filim izledim bu kadar iyisini görmdimher dişlden izlediöm

  33. ali ali Mayıs 8th, 2014 at 01:48

    buda filimmi benhur diye bir roma filmi var tavsiyemdir

Siz de film hakkındaki görüşlerinizi belirtin. (Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.)